NES Remix 2

    25/04/2014

    WiiU

    Mario Golf: World Tour

    02/05/2014

    3DS

    Mario Kart 8

    30/05/2014

    WiiU

    Super Smash Bros.

    Lato/Jesien 2014

    3DS/WiiU

Nawigacja
Mario Kart: Super Circuit [game-guide]
Mario Kart: Super Circuit
Game Boy Advance
===============================================================
Poradnik przygotowa 7upa, poprawi Kris (Krzysztof Godziejewski)
Wersja 1.0 (Rozpoczta 12-Maja-2002)
E-mail - Radekbar@wp.pl ; Kgodziejewski@op.pl
Plik way okoo 7 kb
===============================================================
===============================================================
Zawarto:
0 - Wstp
1 - Ciekawostki
2 - Objanienia
3 - Podzikowania i zezwolenia
4 - Zakoczenie

===============================================================
0 - Wstp
Mario Kart na Super Nintendo byy moj pierwsz po F-zero gr wycigow na konsole.
Bya i jest najzwyczajniej genialna. Teraz dostalimy j ponownie w wersji na GBA, w
dodatku jako bonus do zupenie nowej gry. Poniej macie wypisane przez 7upa
objanienia do sposobu poruszania si w grze, jak i dodane przeze mnie standardowo
ciekawostki.

===============================================================
1 - Ciekawostki
Wyczyci pami - Przy wczaniu GBA przytrzymaj L + R + B + Start, a pojawi ci si
pytanie czy chcesz skasowa dotychczas zapamitane dane.

Nowy ekran tytuowy - Przedj 50cc, 100cc, i 150cc Cups z trjgwiazdkowym
rankingiem.

Trasy z SNES w GP - Przejd dowolny zestaw tras w GP raz, a nastpnie przejd go
ponownie zbierajc w sumie ponad 100 monetek.

Trasy z SNES w Time Trial - Odblokuj wpierw trasy z SNESa w 150cc.

Special Cup - Ukocz Mushroom Cup, Flower Cup, Thunder Cup i Star Cup na
pierwszym miejscu na ktrymkolwiek z poziomw trudnoci.

Special Cup w time Trial - Ukocz Mushroom Cup, Flower Cup, Thunder Cup i Star
Cup na pierwszym miejscu na 150cc.

===============================================================
2 - Objanienia

KLAWISZOLOGIA
krzyaczek - sterowanie kartem, poruszanie si w menu
START - zatwierdzenie wyboru, pauza
SELECT - przestawianie opcji gry w menu w trybie TIME TRIAL i QUICK RUN,
Klakson
A - przyspieszenie, zatwierdzenie wyboru
B - hamulec, cofnicie numeru
L - uycie power-upa, wystrzelenie zielonego wika podczas wyboru postaci
R - skok, skok podczas wyboru postaci
B + ty - wsteczny
A i B + lewo/prawo - krcenie bczkw przydatne raczej jedynie w trybie multiplayer
R + lewo/prawo - wejscie w zakrt wlizgiem przecignienie daje krtko trwae turbo
ty + L - wystrzelenie power upa do tyu
przd + L - wyrzucenie banana do przodu

POSTACIE
W MARIO KART do wyboru mamy omiu zawodnikw rnicych si od siebie iloci
gwiazdek okrelajcych szybko i wag. Postacie szybsze i zarazem lejsze sabiej
trzymaj si trasy oraz atwiej je z niej zrzuci ni cisze, te s z koleji wolniejsze ale
bardzo dobrze wchodz w zakrty i dobrze trzymaj si trasy przez co atwiej taranowa
innych. Postacie w MKSC moemy podzieli wedug wagi...

LEKKA KLASA - wyrnia si doskonaym przyspieszeniem, ale mniejsz prdkoci
maksymaln, atwiej strci z trasy przez cisze karty. Przedstawicielami tej klasy s:
YOSHI, TOAD, PEACH.

REDNIA KLASA - co tu pisa jest wyporodkowana pomidzy LEKK a CIʯK i
koniec. Jedz w jej stajni bracia BROS: MARIO i LUIGI

CIʯKA KLASA - charakteryzuje si wysok maks. prdkoci, niestety duo
wolniejszym przyspieszeniem ni w innych klasach. Mona atwo kick-off z trasy
pojazdy niszych klas. W tej klasie mona kierowa postaciami takimi jak : WARIO,
DONKEY KONG, BOWSER

POWER-UPY
W skrzynkach na trasie znajduj si power-upy. Jednak s one generowane losowo, to
jaki jaki akurat posiadasz wywietla si w okienku na grze. Uywasz go naciskajc L,
moesz go przytrzyma przy pojadzie przytrzymujc przycisk, co pozwoli Ci na wzicie
nastpnego powerupa, a take moe uchroni przedczyim strzaem. POWERUPY
moemy podzieli zewzgldu na ich dziaanie wzgldem nas:

WSPOMAGAJCE KARTA (naszego dla niewtajemniczonych)
STAR (GWIAZDKA) - czasowo stajesz si niezniszczalny i jedziesz szybciej, teraz
adna przeszkoda nie stoi Ci na drodze (a jak stoi, to j zniszczysz)
MUSHROOM(GRZYBEK) - czasowo twj samochodzik nabiera zawrotnej prdkoci.
Najlepiej uy kombinacji grzybek + dopaka na trasie

ATAKUJCE WSZYSTKICH PRZECIWNIKW (prcz ciebie ofkoz)
LIGHTING (PIORUN) - wszyscy dostaj piorunem kurcz si i czasowo jad wolniej

ATAKUJCE PRZECIWNIKA JADACEGO PRZED TOB
GREEN SHELL (ZIELONA SKORUPA) - skorupa leci do przodu i rozwala si dopiero
na czyim sprzcie. Moe odbijac si od scian ale nie mona ni sterowa. Moe suyc
take do obrony gdy trzyma si L wtedy skorupa przeznaczona dla nas trafia w nasz
skorup.

RED SHELL (CZERWONA SKORUPA) - to samo co zielna tylko e jest
samonaprowadzajc skorup.

TRIPLE GREEN SHELLS (TRZY ZIELONE SKORUPY) - trzy zwyke zielone skorupy
+ obrona przed skorupami bez trzymania L, minus brak moliwoci strzelania do tyu

TRIPLE RED SHELLS (TRZY CZERWONE SKORUPY) - to samo co zielone trzy +
moliwo wystrzelenia wszystkich naraz (przytrzymaj L)

SPINY SHELL (RZEPDUPI:) SKORUPA) - wystrzelona przyczepia si do przeciwnika,
spowalnia go, niszczy wszystko po drodze.

KRADNCE POWERUPY
BOO (DUCH) - kradnie powerupy od innych przeciwnikw. Dziki niemu stajesz si
przezroczysty (duch)
wic skorupy i inne banany Ci nie obchodz dodatkowo duszek przeszkadza osobie
prowadzcej (jeeli to nie ty ofkoz).

BLOKUJCE INNYCH ZAWODNIKW
BANANA (BANAN) - wyrzucasz je na trasie (najlepiej za skrzynka, hehe) i jak kto w
ni wpadnie (nawet ty)
dostaje krka.

RӯNE TAKIE
Tryb MARIOGP skada si z trzech poziomw trudnoci i 4 turnieji po 5 tras i pitego
dodatkowego, aby go odkry trzeba 4 poprzednie zaliczy na zoto. eby odkry tory
klasyczne od SNESa musisz ukoczy turnieje. A potem wzi jeszcze raz udzia i
zebra przynajmniej 100 monet. Wtedy odkrywamy dodatkowe 20 tras.
Aby te trasy pojawiy si w trybie TIME TRIAL trzeba odkry je w opcji 150cc. I jeeli
przy okazji bdziesz mia cae zoto kolor ekranu zmieni si z niebieskiego na
pomaracz. Aby uzyska przyspieszenie na pocztku wycigu naly nacin A w
momcie ganicia drugiegi wiata ztego i zapalania trzeciego niebieskiego.

MONETY
Trzeba take uwaa na monety bo obicie si o przeciwnika kosztuje nas jedn monet, a
one potrzebne s do odkrycia tras i uzyskania dobrej oceny ma kocu a moe by to E, D,
C, B, A, GWIAZDKA, GWIAZDKAGWIAZDKA LUB NAJLEPSZA OCENA
GWIAZDKAGWIAZDKAGWIAZDKA. I tak jeeli wpadniesz na przeciwnika albo ona
na cibie a masz 0 monet to dostajesz krka. Tracisz 4 jak wpadniesz w jakie co
chodzce na trasie typu krab, bomba wulkaniczna, ale take banany i skorupy. Tracisz 2
za wypadnicie z trasy , lub za wpadnisz na przesz kody na trasie typu kaua. Nie traci
si natomiast monet za wpadnicie na bloki kamienne czy rzezczy lece na poboczu
typu bawany, sciany, kamienie.

===============================================================
3 - Podzikowania i zezwolenia
Dzikuje zarzdowi GameOnly za wyraenie zgody na wykorzystanie tego
opisu na game-guide.pl, naprawd pikny gest chopaki!

W tej chwili zezwolenie do wykorzystania powyszego tekstu maj:
http://www.game-guide.pl/
http://www.GameOnly.net/

Jeeli jeste zainteresowany umieszczeniem tego opisu na swojej stronie, prosz wpierw
o e-mail, z konkretnymi zamiarami, w przeciwnym razie bd zmuszony do podjcia
surowszych krokw.

===============================================================
4 - Zakoczenie
C, to by byo na tyle. Jeeli ktry z was, zauwayby jaki bd, lub niedopatrzenie
czego z mojej strony, bybym wdziczny za maila (Kgodziejewski@op.pl)

Koniec Pliku

    • Którą odsłonę Super Smash Bros. 4 kupisz?


    • Wersję na 3DSa67% [2 głosy]
    • Wersję na WiiU33% [1 głos]
    • Kupię obie!0% [0 głosów]
    • Nie kupie żadnej0% [0 głosów]
  • 3 Głosów
    Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
    Rozpoczęto: 11.04.2014

    Archiwum ankiet
  • Aktualnie jest 0 użytkowników i 2 gości
  • Użytkownicy:
    Obecnie na stronie znajdują się:

    • Zarejestrowanych użytkowników: 373
      Najnowszy użytkownik: happyleila
    
      THEOCRACY - Cofnij się w czasie! Zelda Central Mary
    Copyright (c) Mario City 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone!
    Mario is © Nintendo. Nintendo properties are trademarks of Nintendo.
    Grafikę na stronę wykonała Marta Fleter