NES Remix 2

    25/04/2014

    WiiU

    Mario Golf: World Tour

    02/05/2014

    3DS

    Mario Kart 8

    30/05/2014

    WiiU

    Super Smash Bros.

    Lato/Jesien 2014

    3DS/WiiU

Nawigacja
Mario Kart: Double Dash[game-guide]
Mario Kart: Double Dash !!
=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

Poradnik przygotowa Bartek Szkamruk ( Kilix )
Wersja 1.0 (pocztek 13:48 04-04-29)
E-mail - kilix@op.pl
Plik way koo 27 kb

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

Zawarto:
0 - Wstp
I - Opis postaci
II - Opis pojazdw
III - Opis broni
IV - Opis tras
V - Inne
VI - Podzikowania i udostpnianie
VII - Zakoczenie

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

0 - Wstp
Cze! Zapraszam do mojego opisu najlepszych wycigw kartw jaka wysza na wiato dzienne.
Mario Kart: Double Dash !! jest bardzo nowatorskie, a to za spraw dwch postaci siedzcych
w jednym samochodzie. Osoba siedzca z przodu kieruje, a jej partner zajmuje si uprzykrzaniem
ycia przeciwnikom. Dwadziecia (w tym cztery ukryte) postaci podzielono na dwuosobowe druyny.
Kada druyna ma bro specjaln, np.: Wario i Waluigi maj bomb, a Yoshi i Birdo jajko.
Najlepsze jest jednak to, e czonkw druyny mona miesza! Daje to nam moliwo posiadania
dwch rnych specjali, jeden na posta. Drug innowacyjn rzecz w grach tego typu jest brak
kartw. W tej grze jedzimy rnymi pojazdami, do wyboru mamy ich 21 (jeden dla kadej postaci
+ bonusowy), jednak to, do ktrego bdziemy mogli wsi jest uzalenione od wagi obu postaci.
Polecam j kademu kto mia kiedy do czynienia z CTR na PlayStation albo wczeniejszymi wersjami
Mario Kart. Double Dash napewno mile ci zaskoczy. Dane gry:

Producent: Nintendo
Wydawca: Nintendo
Gatunek gry: Wycigi Kartw
Karta pamici: 3 bloki
Ilo graczy: 1 - 16
Dwik: Dolby Pro Logic II
Data wyjcia gry na rynek europejski: 14.XI.2003

No to lecimy...

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

I - Opis postaci
Kada posta rni si od siebie wag, broni specjaln i wygldem oczywicie ;).
Waga wyznacza do jakiej kategorii pojazdu moemy wej np. dua posta nie wejdzie do maego autka,
ale maa wejdzie do duego pojazdu. Bro specjalna to bro unikalna tylkjo dla danej postaci.

Na pocztku s zestawienia par postaci i waga samochodu, ktrym bd jedzi ( waga + waga = wielko samochodu).

Lekka + Lekka = May rednia + rednia = redni Cika + Cika = Ciki
Lekka + rednia = redni rednia + Cika = Ciki
Lekka + Cika = Ciki

A teraz opis zespow i ich broni specjalnych.

Mario i Luigi:
Waga - rednia
Specjal - Fireball
Zastosowanie - Wystrzeliwuje 5 ognistych kul do tyu lub do przodu, ktre przysmaaj rywali.
Uwaga, mog odbi si od ciany. Najlepiej wypuci je do tyu w jakim wskim przejciu,
gdzie moe trafi wicej osb.

Peach i Daisy:
Waga - rednia
Specjal - Heart Shield
Zastosowanie - Przechwytuje dwie skierowane w ciebie lub lece na ziemi bro. Pniej moesz
j uy. Staraj si unika zbierania bananw, lepiej zostawi sobie tarcz do spotkania z czerwon
skorup lub czyim specjalem. Jeli wypadniesz z trasy lub uderzy ci piorun, stracisz tarcz.

Yoshi i Birdo:
Waga - rednia
Specjal - Jajko
Zastosowanie - Jajko naprowadza si (tak samo jak czerwona skorupa) na jadcego przed tob rywala
po uderzeniu wypadaj z jajka losowo wybrane bronie, w ktre moesz wjecha (uwaaj na
bomby). Gdy jedziesz na pierwszej pozycji najlepiej wypuci Jajko do przodu. Po
rozbiciu bdziesz mg zebra grzyba lub gwiazdk, dziki ktrym powikszysz swoje prowadzenie.

Baby Mario i Baby Luigi:
Waga - Lekka
Specjal - Chain Chomp
Zastosowanie - Doczepiony do twojego pojazdu Chain Chomp cignie ci za sob przyspieszajc
ci i taranujc wszystko co stanie mu na drodze. Jeli ci trafi to stracisz
posiadane bronie. Wiele pocztkujcych osb myli, e jest to najlepsza bro jaka moe by,
ale spjrzmy na jego minusy: atwo trafi osob cignit przez tego potwora, gdy Chain
Chomp si puci nasz samochd bdzie przez chwil jecha dalej i jeli akurat jeste na zakrcie to
niemal pewne jest, e wypadniesz z trasy. Dlatego wic nie polecam uywa go na trudniejszych
trasach z wieloma zakrtami.

Koopa i Paratroopa:
Waga - Lekka
Specjal - Trzy zielone lub czerwone skorupy
Zastosowanie - Normalne skorupy tylko, jest ich trzy razy wicej. Jeeli chcesz si ich pozby rzu
je do tyu, zawsze jest jaka szansa, e kogo trafi, poza tym puszczona do przodu moe si
od czego odbi i trafi ciebie. Wyrzucajc je zachowaj jaki odstp, by nie poleciay wszystkie w jedno miejsce.

Donkey Kong i Diddy Kong:
Waga - Donkey Kong: Cika
Diddy Kong: Lekka
Specjal - Wielki Banan
Zastosowanie - Jest to najtrudniejsza do ominicia rzecz pozostawiana na drodze. Wyrzucasz do przodu lub do
tyu, gdy kto w niego wjedzie dzieli si na trzy normalne banany. Mona go zniszczy wjedaj
na. Uwaga! Odbija skorup Bowser'a!

Bowser i Bowser Jr.
Waga - Bowser: Cika
Bowser Jr.: Lekka
Specjal - Bowser's Shell
Zastosowanie - Wystrzeliwuje przed siebie lub za siebie wielk skorup, ktrej nikt i nic nie moe zatrzyma.
Gdy w tak wjedziesz twoje bronie wylduj na ulicy, a twj partner wypadnie z pojazdu.
Zwracaj szczegln uwag na moliwo odbijania si tej skorupy od cian i Wielkich Bananw.

Wario i Waluigi:
Waga - Wario: Cika
Waluigi: rednia
Specjal - Bob-omb
Zastosowanie - Wyrzuca bomb, ktra po chwili wybucha i uderza wszystkich w pobliu. Najlepszym wyjciem wg
mnie jest rzucanie jej za siebie, poniewa rzucajc j do przodu moesz sam w ni wjecha.
Gdy dostaniesz taka bomb stracisz trzymane bronie, a twj partner wyleci z auta.

Ukryte postacie:

Toad i Toadette:
Waga - Lekka
Specjal - Mega Grzyb
Zastosowanie - Jest to grzyb, ktry mona uywa do woli przez pewien okres czasu. To znaczy, e po
pierwszym uyciu powiniene jak najszybciej wciska X lub Y, by otrzyma jak najwice
dopalaczy. Jeeli w kogo wjedziesz to tak samo jakby wjecha w niego ze zwyky grzybem,
czyli uderzysz go i zabierzesz mu bro. Musisz jednak uwaa na ostre zakrty, bo moesz
straci panowanie nad pojazdem.
Dostp - Po wygraniu Special Cup 100cc.

Petey Piranha i King Boo:
Waga - Cika
Specjal - Wszystkie
Zastosowanie - Specjal jest wybierany losowo.
Dostp - Po wygraniu Star Cup w Mirror Mode

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

II - Opis pojazdw
---------------
Waga lekka:
---------------
Te pojazdy maj due przyspieszenie, s zwrotne, a pobocze (np. trawa lub boto) nie spowolnia ich
za bardzo. Ich prdko i waga powoduje popychanie i wymijanie ich na prostej.

1. Goo-Goo Buggy
Prdko - *
Przyspieszenie - ****
Ciar - **
Waciciel - Baby Mario
Dostp - Od pocztku

2. Rattle Buggy
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - **
Waciciel - Luigi
Dostp - Po wygraniu Mushroom Cup 100cc

3. Koopa Dasher
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - **
Waciciel - Koopa
Dostp - Od pocztku

4. Para Wing
Prdko - *
Przyspieszenie - *****
Ciar - **
Waciciel - Paratroopa
Dostp - Po wygraniu Star Cup 50cc

5. Barrel Train
Prdko - ****
Przyspieszenie - **
Ciar - ***
Waciciel - Diddy Kong
Dostp - Po wygraniu Star Cup 150cc

6. Bullet Blaster
Prdko - ****
Przyspieszenie - ***
Ciar - *
Waciciel - Bowser Jr.
Dostp - Po wygraniu Special Cup 50cc

7. Toad Kart
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - **
Waciciel - Toad
Dostp - Po wygraniu Special Cup 100cc

8. Toadette Kart
Prdko - *
Przyspieszenie - *****
Ciar - **
Waciciel - Toadette
Dostp - Po wygraniu Mushroom Cup w Mirror Mode
-----------------
Waga rednia:
-----------------
S to pojazdy standardowe. Nie maj zdecydowanych plusw ani minusw. Mog popchn lekkie autka, ale
mog by popchnite przez cikie pojazdy... S dobre dla pocztkujcych.

1. Red Fire
Prdko - ***
Przyspieszenie - ***
Ciar - ***
Waciciel - Mario
Dostp - Od pocztku

2. Green Fire
Prdko - ****
Przyspieszenie - **
Ciar - **
Waciciel - Luigi
Dostp - Po wygraniu Mushroom Cup 50cc

3. Heart Coach
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - ***
Waciciel - Peach
Dostp - Od pocztku

4. Bloom Coach
Prdko - ***
Przyspieszenie - ***
Ciar - **
Waciciel - Daisy
Dostp - Po wygraniu Flower Cup 50cc

5. Turbo Yoshi
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - ***
Waciciel - Yoshi
Dostp - Od pocztku

6. Turbo Birdo
Prdko - ***
Przyspieszenie - ***
Ciar - ****
Waciciel - Birdo
Dostp - Po wygraniu Flower Cup 150cc

7. Waluigi Racer
Prdko - ***
Przyspieszenie - ***
Ciar - ***
Waciciel - Waluigi
Dostp - Po wygraniu Flower Cup 100cc

----------------
Waga cika:
----------------
S to due pojazdy potrzebujce duo czasu by si rozpdzi, szczeglnie gdy wjad na traw. Przy zakrtach
troch nimi zarzuca jednak na prostej s najlepsi. Przy zblieniu si do rywala moesz go spokojnie zepchn z drogi.

1. Wario Car
Prdko - ****
Przyspieszenie - **
Ciar - ****
Waciciel - Wario
Dostp - Od pocztku

2. DK Jumbo
Prdko - ****
Przyspieszenie - **
Ciar - ****
Waciciel - Donkey Kong
Dostp - Od pocztku

3. Koopa King
Prdko - *****
Przyspieszenie - *
Ciar - *****
Waciciel - Bowser
Dostp - Od pocztku

4. Piranha Pipes
Prdko - *****
Przyspieszenie - **
Ciar - *****
Waciciel - Petey Piranha
Dostp - Po wygraniu Star Cup w Mirror Mode

5. Boo Pipes
Prdko - **
Przyspieszenie - ****
Ciar - *****
Waciciel - King Boo
Dostp - Po wygraniu Special Cup w Mirror Mode

Inne:
------
Jest to jeden samochd, ktrym moe jedzi kada posta. Jest to najlepszy wz w grze,
polecam jedzi nim na Time Trials.

1. Parade Kart

Prdko - ****
Przyspieszenie - ***
Ciar - ****
Waciciel - Kady
Dostp - Po zdobyciu wszystkich zotych pucharw.

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

III - Opis broni.
Bronie zbiera mona wjedajc w specjalne pudeka za znakiem zapytania. Su one do zwalniania przeciwnika,
zwikszania swojej prdkoci i kradnicia broni innym.Rodzaj broni, ktr dostaniesz jest uzaleniony od twojej
pozycji. Gdy jeste pierwszy moesz dosta: zwyk i potrjn zielon skorup, faszywe pudeko, maego i duego
banana, skorup Bowser'a, Jajko. Czym niej jeste tym lepsze bronie bdziesz dostawa, tj. czerwone skorupy,
grzyby, gwiazdki i inne specjale. Jadc w kocwce moesz dosta piorun i niebiesk skorup. Wane jest take,
aby odpowiednie bronie zostawi sobie na pniej (takie jak grzyby czy gwiazdka) i uy je np. jadc na skrty.

-----------
1. Banan
-----------
Skrka banana, ktr mona rzuci przed siebie lub zostawi na drodze. Zastanw si gdzie j pooy pamitajc
o tym, e po wjechaniu w banana pojazd krcc si do przodu moe gdzie wpa. Dobrym pomysem bdzie zostawienie
bananowej skrki na zakrcie, na kocu skoczni i w pobliu zbiorniku z wod lub przepaci. Banan peni take funkcj
obronn przed czerwon i zielon skorup, a take specjalem Yoshi'ego i Birdo.

----------------------
2. Zielona Skorupa
----------------------
Moe suy do zarwno ataku jak i obrony. Zielona skorupa nadaje si wietnie do ataku z bliska, ma du prdko
i atwo si celuje (pamitaj, e skorupa leci po linii prostej i moe odbija si od cian), lecz czasem lepiej
zostawi j sobie do celw obronnych. Jeeli na dole ekranu ujrzysz ikonk czerwonej skorupy lub jajka, poczekaj
troch i wypu skorup do tyu.

--------------------------
3. Czerwona Skorupa
--------------------------
Jest to naprowadzajca skorupa. Moesz uy j spokojnie, gdy twj przeciwnik jest daleko z przodu - skorupa i tak
do niego doleci, chyba e trafi w lecego na drodze banana lub inn skorup. Radz nie wyrzuca jej, gdy twj
przeciwnik jest blisko ciebie. Skorupa moe si na niego nie namierzy i polecie prosto lub wrci i uderzy w
ciebie. Mona przed ni si obroni wyrzuceniem w ty banana lub skorupy tu przed uderzeniem. Nie odbija si od
cian. Trafiony pojazd robi salto w przd. Uwaga! Gdy rzucisz j do tyu nie naprowadzi si na nikogo tylko poleci
prosto.

-------------------------
4. Faszywe Pudeko
-------------------------
Jest bardzo podobne do pudeka zwykego pudeka, jednak jest czerwone i ma odwrcony znak zapytania. Moesz
rzuci je przed siebie lub zostawi za sob na drodze. Polecam ustawia je w pobliu zwykych pude. Po wjechaniu
w nie pojazd robi salto do przodu.

-----------
5. Grzyb
-----------
Po uyciu grzyba twj pojazd gwatownie przyspiesza, a gdy wjedziesz na turbie w przeciwnika, ukradniesz trzyman
przez niego bro. Przydaje on si take w niektrych trasach, gdy chcesz pojecha na skrty (wicej w nastpnej
czci). Mog wystpowa w komplecie trzech grzybkw, ktre uywasz pokolei.

-----------
6. Piorun
-----------
Piorun uderza i zmniejsza wszystkich pozostaych graczy oprcz ciebie. Zmniejszone samochody s wolniejsze i
maj mniejsze przyspieszenie. Gracz, ktry zostanie trafiony piorunem utraci trzymane w danej chwili bronie, a
w przypadku Peach i Daisy take tarcz. Piorun ci nie trafi, gdy masz akurat gwiazdk lub wypade z trasy.

-------------------------
7. Niebieska skorupa
-------------------------
Leci do aktualnego lidera wycigu, po czym uderza z fal uderzeniow tak, jak przy bombie. Uwaaj na opary zostawione
po wybuchu. Bardzo denerwujca bro, gdy jeste na pierwszej pozycji. Jedyn obrona p

---------------
8. Gwiazdka
---------------
Zwiksza twoj szybko i czyni ci nietykalnym. Kady, ktrego dotkniesz straci bronie i zrobi salto. Moesz
uywa jej do wjedania na skrty i zabierania przeciwnikom ich broni.

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

IV - Opis tras
Tutaj zamieciem wszelkie skrty, ciekawostki i niebezpieczestwa wszystkich szesnastu tras. Podzielone s wg
pucharw wystpujcych w grze.

-------------------
Mushroom Cup:
-------------------

1. Luigi Circuit
Najprostsza trasa w grze. Swj pierwowzr miaa w Mario Kart 64.

Skrty - Przed stanowiskami Chain Chomp'w z prawej strony znajduj si maa uliczka.
Droga jest mniej wicej taka sama, ale moesz zebra podwjne pudeko z broniami.
Zagroenia - Chain Chomp'y. Gdy ci dotkn tracisz posiadane bronie.
Inne - a) Radz nie wjeda w zakrty po zewntrznej, gdzie znajduj si turba, tylko wej
wlizgiem z przyspieszeniem po wewntrznej.
b) W pewnym miejscu , w tle wida Luigi's Mansion.

2. Peach Beach
Plansza znajdujca si na play na Isle Delfino z gry "Super Mario Sunshine".

Skrty - a)Po wjechaniu na pla z lewej strony jest druga cieka. S tam dwa podwjne pudeka
i wskie przejcie prowadzce na gwn tras. Jednak nie opaca si tam jecha bez grzyba lub
gwiazdki, bo moesz trafi na odpyw i gboka woda duo ci spowolni.
b) Przed pierwszym zakrtem w prawo z lewej strony jest mae pasmo asfaltu. Po skierowaniu si w
tamt stron rura wyrzuci ci z powrotem na drog, jednak bdziesz bogatszy o dwie bronie.
Nie polecam wjeda tutaj, bo traci si zbyt duo czasu, a zyskuje dwie bronie...
c) Wjedajc na ostatni prost okrenia mona pojecha naokoo pomnika zbierajc podwjne pudeko.
Zagroenia -a) Kaczko-podobne stwory chodzce po play. Gdy na nie wjedziesz wyrzuc ci do gry
i stracisz posiadane bronie.
b) Moliwo wjechania w zbyt gbok (granatow) wod. Wtedy nasz kart zostaje przeniesiony z
powrotem na tras.
Inne - a) Gdy si przyjrzysz morzu to zobaczysz co znajomego...

3. Baby Park.
Bardzo prosta trasa ksztatem przypominajca tor ulowy.

Skrty - Brak
Zagroenia - Zawroty gowy :)
Inne - Musisz pokona siedem okre, a nie tradycyjne trzy.

4. Dry Dry Desert
Trasa umiejscowiona na pustyni.

Skrty - Posiadajc grzyba lub gwiazdk moesz ci ostre zakrty w ksztacie "S" na pocztku okrenia.
Zagroenia - a) Gsienice przechylajce si na boki. Po wjechaniu w jedn z takich posiadane przez ciebie
bronie wypadaj na drog.
b) Tornada. Pojazd zostaje wcignity do gry po czym spada na ziemi. Posiadane bronie ju dawno le na drodze.
c) Ruchome piaski. Gdy wjedziesz w rodek ruchomego piasku zje ci jaka rolina, po czym zostaniesz
przeniesiony z powrotem na tras bez posiadanych wczeniej broni.
Inne - Brak

--------------
Flower Cup:
--------------

1. Mushroom Bridge
Most, ruch uliczny i Wiggler znany z "Super Mario Sunshine" ! Oto pierwsza plansza Flower Cup'u.

Skrty - a) Po wyjechaniu z pierwszego tunelu na wprost jest cieka, za pomoc ktrej moemy
zaoszczdzi duo czasu. Wystarczy tylko uy grzyba lub gwiazdki.
b) Na ostatniej prostej okrenia mona wjecha na jeden z ukw mostu. S tam turba wic trzeba
bardzo uwaa, eby nie spa. Na szczycie znajduje si pudeko z broniami.
Zagroenia - a) Samochody i ciarwki uczestniczce w ruchu ulicznym.
b) Wiggler na kkach. Jest dosy spory i trudno go omin szczeglnie jeli koo niego jad inne
samochody. Po wjechaniu w Gsienic nasze bronie wypadaj na ulic.
c) Na drodze pojawia si te czasami "jedca bomba". Moesz w ni uderzy skorup, by wywoa
wybuch, ktry uderzy twoich rywali. Odradzam jednak wjedania w ni, bo stracisz bronie i cenny czas.
Inne - a) Przy samym starcie z prawej strony jest alternatywna cieka koczca si na rurze, ktra
wybije nas na gwn tras. przy okazji zbierzmy podwjne pudeko. Jeeli jedziesz z tyu moe to by twoja deska
ratunku, jednak jeli jeste w czowce to nie opaca si traci dobrej pozycji dla dwch broni.
b) Moesz spotka na drodze "wielkiego grzyba na koach". Wjed w niego! Nic ci si nie stanie,
a w nagrod z przodu wyleci grzyb, ktry moesz potem zebra.
c) Na kocu pierwszego tunelu z lewej strony mona wjecha na chodnik. Co to daje? Uniknicie ruchu
ulicznego, a take pojedycz paczk.

2. Mario Circuit
Trasa prowadzi wokoo posiadoci ksiniczki Peach.

Skrty - Moesz skrci sobie drog przy stanowisku Chain Chomp'a. Jeli masz przynajmniej dwa grzyby
lub gwiazdk uyj je po pokonaniu pierwszego zakrtu wjedajc na traw przed szczekajcym stworem.
Zagroenia - a) Chain Chomp. Gdy w niego wjedziesz stracisz wszystkie bronie.
b) Goomba. Jest ich trzech, chodz pod koniec okrenia. Jeli dotkniesz jednego z nich, zrobisz obrt
jakby wjecha w banana.
c) Rosiczki. Umiejscowione s na krawdziach drogi w dwch miejscach, na kocu okrenia i na prostej
wychodzcej z tunelu.
Inne - Jeeli uderzysz czym Goomba', np. zielon skorup - wyleci z niego grzyb, ktry moesz pniej zebra.

3. Daisy Cruiser
Tym razem przyszo nam si ciga na trzech poziomach statku nalecego do Daisy.

Skrty - a) Za sal ze stoami jest dziura. Gdy do niej wpadniesz moesz pojecha dalej zbierajc podwjne
pudeko i wystrzeli si z rury z powrotem na tras.
b) Zaraz po zjechaniu z pierwszych schodw skr ostro w prawo trzymajc si ciany. Ominiesz w ten sposb
basen.
Zagroenia - a) Przemieszczajce si stoy mog naprawd wkurzy, gdy wjedziesz czoowo na jeden z nich stracisz duo
czasu.
b) Moliwo wpadnicia do basenu z wod.
Inne - a) Poszukaj tej planszy w tach innych lokacji.
b) Pasaerami tego statku s obywatele Isle Delfino.

4. Waluigi Stadium
Duo wybojw i zakrtw, trasa utrzymana w klimatach moto-cross. Plansza podobna do Wario Stadium z "Mario Kart 64".

Skrty - Brak
Zagroenia - a) Ognie uoone w okrgi za skoczniami i w gwiazdy na prostej z Rosiczkami.
b) Wielkie Rosiczki wychodzce z rur. Trafiony gracz upuszcza trzymane bronie.
Inne - Rury z Kwiatami w rodku mona omin jadc przy cianie na wzgrzu.

-----------
Star Cup:
-----------

1. Sherbet Land
Pikna trasa przykryta niegiem.

Skrty - Brak
Zagroenia - a) Jedcy na ywach Shy Guy. Zaraz na pocztku mog nam przysporzy kopoty, bo trudno ich omin
na lodowisku, gdy jad w twoj stron.
b) Freezie. Przed met trzeba uwaa, eby nie zamrozi ci jeden z nich.
Inne - Brak

2. Mushroom City
Bdziesz musia przejecha si w nocy po miecie penym samochodw i zakrtw. atwo si tu zgubi.

Skrty - Zaraz po rozwidleniu drogi trzymaj si prawej strony jezdni, a zobaczysz ma fioletow uliczk.
Zagroenia - a) Jedce wszdzie samochody oraz Wiggler, ktrego spotkalimy ju na planszy Mushroom Bridge.
b) Musisz uwaa eby nie wjecha w czasem jedc po ulicach bomb. Jeli zauwaysz, e kto si do
niej zblia, a ty jeste w miar daleko to sprbuj trafi w ni skorup.
Inne - Jeli zauwaysz samochd przypominajcy wielkiego muchomora to wjed w niego, a wypadnie na ulic may
grzyb.
3. Yoshi Circuit
Trasa przypominajca ksztatem Yoshi'ego.

Skrty - a) W okolicach "apy Yoshi'ego" moesz ci zakrt przeskakujc nad wod z uytymi wczeniej
grzybkiem lub gwiazdk.
b) Za tunelem jest maa przerwa w ogrodzeniu. Uyj grzyba lub gwiazdki i wyskocz z niej ldujc w tunelu.
Moesz zebra przy okazji podwjne pudeko.
Zagroenia - a) Rosiczki umiejscowione na poboczu.
b) Moliwo wpadnicia do wody.
Inne - Mona zauway latajcy w powietrzu zielony helikopter z gry: "Super Mario World 2: Yoshi's Island".

4. DK Mountain
Droga, tym razem bdzie prowadzia nas przez dungl, pniej DK Cannon wystrzeli nas na zbocze wulkanu, z ktrego
zjedziemy z powrotem prosto do dungli.

Skrty - a) Zjedajc z wulkanu moesz normalnie zjecha z drogi i cina zakrty nie bdziesz spowolniony.
b) Po pierwszym zakrcie "S" moesz przeskoczy przepa. Musisz stan na pocztku wyrwy i ustawi si do
niej prosto. Nawet jak bdziesz wolno jecha to ci si uda.
Zagroenia - a) Moliwo wypadnicia z trasy lub wjechania w przepa.
b) Kamienie spadajce z wulkanu.
Inne - Uwaga na przechylajcy si most.

--------------
Special Cup:
---------------

1. Wario Colosseum
Najdusza trasa w grze. Trzeba uwaa, eby nie wypa z trasy.

Skrty - Gdy droga si rozwidli na lewo i prawo. Jed w rodek i skorzystaj ze skoczni. Pamitaj, aby ustawi
si na rodku rampy.
Zagroenia - Moliwo wypadnicia z trasy.
Inne - Zamiast tradycyjnych trzech okre bdziesz musia zrobi dwa.

2. Dino Dino Jungle.
Trasa umiejscowiona w czasach yjcych dinozaurw.

Skrty - Majc grzyba lub gwiazdk w jaskini skr w lewo i przeskocz nad przepaci. Po wyldowaniu
moesz zebra podwjne pudeko.
Zagroenia - a) Gejzery wyrzucajce nas w gr.
b) Moliwo wpadnicia do wody lub w przepa.
c) Dinozaur. Na pocztku przeszkadza ci bd jego apy, a na kocu okrenia jego gowa.
Inne - Na pocztku polecam przejeda pod nogami dinozaura, poniewa s tam podwjne i pojedycze pudeka.
Nawet jeli wjedziesz w jego nog to tak, jakby wjecha w banana.

3. Bowser's Castle
Zdecydowanie najtrudniejsza trasa w grze. Ciemno, duo zakrtw i przerwy w barierkach.

Skrty - Przy kocu okrenia zjedajc ze schodw jed prosto i wyskocz przez luk w barierce. Uwaaj
na ognie. W ten sposb skrcie sobie kawa drogi.
Zagroenia - a) Ognie krcce si dookoa, wypadajce z lawy i plujcy nimi mechaniczny Bowser mog ci niele
przysmay.
b) Moliwo wpadnicia do lawy lub w przepa.
c) Spadajce Thwomp'y na pocztku okrenia mog ci zmiady.
Inne - Brak

4. Rainbow Road
Ostatnia plansza w grze. Jedziemy tczow drog nad miastem i pod piknym, gwiedzistym niebem.

Skrty - Brak
Zagroenia - Moliwo wypadnicia z trasy.
Inne - Wystpuj tu wielkie "pomniki" wszystkich broni dostpnych w grze.

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

V - Inne
Tutaj umieciem wszelkie inne wiadomoci, sekrety i techniki jazdy przydatne mniej lub bardziej.

-------------
Single Play
-------------

1. Wlizg i mini turbo.
Aby wykona wlizg trzeba wcisn L lub R z kierunkiem skrtu. Przydaje si on do pokonywania ostrych zakrtw i
wykonywania mini turba:
Aby wykona mini turbo: podczas wlizgu rusz gak dwa razy w rwnym tempie, w przeciwn stron do kierunku skrtu.
Jeli ci wyszo to kolor iskier wychodzcych spod k powinien zmieni si z tego na czerwony, a pniej z
czerwonego na niebieski. Teraz pu trzymany cay czas L lub R i ciesz si maym przyspieszeniem.

2. Szybki start.
Kiedy wiata zmieni kolor na zielone - szybko wcinij A, by wystartowa z dopalaczem.

3. Dopalacz po wypadniciu z trasy.
Gdy Lakitu przetransportuje ci z powrotem na tras, przed samym zetkniciem z ziemi wcinij A i ciesz si dopalaczem.

--------------
Co-op Play
--------------

1. Wlizg i mini turbo.
Aby wykona wlizg: gracz kierujcy naciska L lub R + kierunek skrtu.
Aby wykona mini turbo: podczas wlizgu gracz rzucajcy broniami musi dwa razy ruszy gak w przeciwn stron do
kierunku skrtu.

2. Atak bez broni.
Chcesz uderzy kogo, ale nie masz obecnie broni? Wic podjed obok przeciwnika i jeli jest on z prawej strony, wtedy
drugi gracz wciska R, jeli jednak z lewej drugi gracz wciska L. Moesz tym sposobem zabra rywalowi jego bro.

3. Przekazywanie broni.
Masz bro, ale jeste akurat przy kierownicy? Przeka j partnerowi wciskajc X albo Y.

3. Dopalacz po wypadniciu z trasy.
Gdy Lakitu transportuje ci z powrotem na tras, przed samym zetkniciem z ziemi wcinij A i ciesz si dopalaczem.

4. Double Dash.
Aby wykona tytuowy Double Dash obydwaj gracze musz wcisn A, gdy wiata na starcie zmieni kolor na zielony.
Jeli wszystko poszo dobrze to powiniene wystartowa z wielkim turbem, a z pojazdu powinny wychodzi niebieskie
pomienie.

----------
Sekrety
----------

1. Aby odkry inny ekran powitalny (ten z "Press Start) - zdobd zota we wszystkich pucharach w grze.
2. Aby odkry inny ekran, ktry si pojawia po ukoczeniu Mirror Mode i All Cup Tour (ten z "Thanks For Playing)
- zdobd zota we wszystkich pucharach w grze.
3. Jeeli chcesz odkry duchy zawodnikw w trybie Time Trial pokonaj odpowiedni czas na odpowiedniej trasie:

Baby Park 1:14.000
Bowser's Castle 2:47.000
Daisy Cruiser 1:55.000
Dino Dino Jungle 2:03.000
DK Mountain 2:15.000
Dry Dry Desert 1:53.000
Luigi Circuit 1:29.000
Mario Circuit 1:44.000
Mushroom Bridge 1:34.000
Mushroom City 1:53.000
Peach Beach 1:15.000
Rainbow Road 3:19.000
Sherbet Land 1:28.000
Waluigi Stadium 2:02.000
Wario Colloseum 2:24.000
Yoshi's Circuit 2:02.000

4. eby odkry wszystkie sekrety w grze, zdobd zota w kadym pucharze, w kadej klasie silnika.

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

VI - Podzikowania i udostpnienie.
Chciabym podzikowa wszystkim ludziom tworzcym Mario Kart: Double Dash !!, za to, e stworzyli najlepsze wycigi kartw.
Jeeli zobaczysz fragmenty mojej pracy na innych stronach, daj zna na e-mail kilix@op.pl . Jeste zainteresowany
zamieszczeniem mojego opisu na swojej stronie? Napisz na mojego e-maila, a na pewno udziel ci odpowiedzi.

=#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#= =#=

VII - Zakoczenie
Jeeli znajdziesz w moim opisie jakie bdy lub niedopatrzenia z mojej strony, daj zna na e-maila wymienionego w dziale
sidmym.

Koniec pliku

    • Którą odsłonę Super Smash Bros. 4 kupisz?


    • Wersję na 3DSa67% [2 głosy]
    • Wersję na WiiU33% [1 głos]
    • Kupię obie!0% [0 głosów]
    • Nie kupie żadnej0% [0 głosów]
  • 3 Głosów
    Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
    Rozpoczęto: 11.04.2014

    Archiwum ankiet
  • Aktualnie jest 0 użytkowników i 1 gości
  • Użytkownicy:
    Obecnie na stronie znajdują się:

    • Zarejestrowanych użytkowników: 373
      Najnowszy użytkownik: happyleila
    
      THEOCRACY - Cofnij się w czasie! Zelda Central Mary
    Copyright (c) Mario City 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone!
    Mario is © Nintendo. Nintendo properties are trademarks of Nintendo.
    Grafikę na stronę wykonała Marta Fleter