NES Remix 2

    25/04/2014

    WiiU

    Mario Golf: World Tour

    02/05/2014

    3DS

    Mario Kart 8

    30/05/2014

    WiiU

    Super Smash Bros.

    Lato/Jesien 2014

    3DS/WiiU

Nawigacja
LUIGI'S MANSION[game-guide]
LUIGI'S MANSION
===============================================================
Poradnik przygotowa Kris
Wersja 1.0 (Rozpoczta 14-Stycze-2004)
E-mail - Kgodziejewski@op.pl
Plik way okoo 42 kb
===============================================================
===============================================================
Zawarto:
0 - Wstp
1 - Profesor E. Gadd
a) Poltergust 3000
b) Game Boy Horror
2 - Duchy
3 - Pieniki i inne
4 - Zguby Maria
5 - Elementy
6 - Opis przejcia
7 - Podzikowania i zezwolenia
8 - Zakoczenie

===============================================================
0 - Wstp
Zmaterializowaem opis do tego przewietnego, przez wielu niedocenionego dziea, ze
wzgldu na fakt, i wiele osb nie potrafi sobie z nim da rady. Znajdziecie tu opis do
przejcia gry na Mansion(nie na Hidden Masion), jak i wielu innych pomniejszych ale
rwnie wanych spraw.

===============================================================
1 - Profesor E. Gadd (znany rwnie jako K.tastroff) i jego wynalazki
a) Poltergust 3000
Kurde, drogi musi by taki wielofunkcyjny odkurzacz. Ostatnio przyszed do mnie
akwizytor i proponowa mi za 5000 pln odkurzacz wielofunkcyjny, co pierze i suszy
wszystko, ale nie wciga duchw ani nie zion ogniem bd lodem, wic si nie
zdecydowaem. A tak serio, Poltergust 3000 jest odkurzaczem stworzonym przez naszego
doktorka, i dorwnuje, a wrcz przewysza umiejtnociami wszystkie obecnie nam
znane odkurzacze. Po pierwsze jest wielofunkcyjny. Moesz nim wciga, dmucha, la
wod, zamraa i zia ogniem. Po drugie, nigdy si nie psuje, ani nie potrzebuje prdu.
To wszystkie jego bardziej wyrniajce si cechy. Hehe, mog wspomnie e gadet ten
wystpowa dotychczas take w Mario & Luigi Super Star Saga. Dalej pisze o GBH,
drugim przedmiocie, ktry si bardzo dobrze z Luigim w grze komponuje.

b) Game Boy Horror
Jak ju pisaem powyej, profesorek da nam do dyspozycji rwnie urzdzenie podobne
do Game Boy Colora. Ten posiada troszk wicej funkcji, wic pozwoliem sobie je
poniej opisa w kolejnoci.

-Zacznijmy od mapy. Jest ukryta pod przyciskiem Y. Jest jedn z bardziej poytecznych
funkcji teje zabawki. Moesz j wczy prawie w kadym momencie, liczc na jej
pomoc. Kolorami s zaznaczone odpowiednie terytoria. Zdobyte kluczyki bd si
krciy nad drzwiami, ktre moesz nimi otworzy. Ogldajc map na tym samym
pitrze co si znajdujesz, moesz jeszcze zoomowa.

-Na drugim miejscu w hierarchii wanoci stawiam Boo Radar. Jest to lampka na twoim
GBH. Opowiada ona o ewentualnych duchach w pokoju w ktrym jeste. Lampka
wiecie si na trzy kolory. Czerwony, ty i niebieski.
1-Czerwony powiadamia ci, e jeste blisko miejsca w ktrym ukrywa si duch, bd
jego imitacja w postaci bomby czy piki.
2-ty mwi e w tym pomieszczeniu jest duch.
3-Niebieski, e pomieszczenie jest czyste.

-Trzecie stanowisko zajmuje Search Mode. Opcja jest ukryta pod X. Moesz dziki niej
obserwowa akcj z pierwszej osoby (widok z oczu). Jeeli wciniesz A (search)
ogldajc dan rzecz, padnie do niej adekwatny komentarz. Gdy pstrykniesz fotk w
lustro, zostaniesz przeniesiony do gwnego holu.

-Czwarte z kolei znajduje si poza podium. A dokadniej pod przyciskiem Z. Znajdziesz
tam list przedmiotw ktre znalaze, w tym rzeczy Maria i pienidzy, jak i krtki opis i
zdjcie do uprzednio schwytanych portretowych duchw.

===============================================================
2 - Duchy
Jest ich wiele i niby ich nie ma. Poniej macie opis do wszystkich duchw portretowych,
(wedle kolejnoci pojawienia si w grze) i jak je zapa, a take wzmiank do zwykych.
Tych portretowych jest w sumie 22 (nie liczc King Boo). Miego ssania!

Neville (Pracownia naukowa)
Gdy zacznie ziewa, zawie na niego sw wypasion latark, i rozpocznij wciganie.

Lydia (Sypialnia)
Wpierw odso odkurzaczem zasony, by odsoni rozbit szyb. Spowoduje to przecig i
w pokoju zrobi si pieprznik. Lydia wstanie by zasoni okno, poczym gdy z powrotem
usidzie bdziesz mg j wcign.

Chauncy (Pokj dziecicy)
Jest to twj pierwszy boss. Taktyka jest prosta. Z pocztku dzieciak nale na ciebie dwa
konie. Gdy bd leciay w twoj stron zwyczajnie je omi. Po nich wpadnie do kojca
lawina piek, z ktrych jedna pozostanie w kojcu. Wessij j, i strzel w dzieciaka by go
oszoomi. Teraz, korzystajc z chwili, zacznij go wsysa odkurzaczem do rodka.
Pewnie nie uda ci si tego zrobi za pierwszym razem, ale po paru podejciach jego
licznik dobije zera, i wtedy dopniesz swego.

Mr. Luggs (Jadalnia)
Zacznij od podpalenia obydwu wiecznikw. Gdy te bd pon, wessij kawaek
galarety, a nastpnie obydwu kelnerw nioscych kolejn dostaw ara. Gdy wcigniesz
aro do koca, grubas si wkurzy, i rozpocznie rzuca w ciebie fireballami. Skutecznie
je omijaj, a gdy typoszcz si zmczy, docz go do kolekcji.

The Floating Whirlindass (Sala balowa)
Z pocztku pozbd si Shy Guyw, poczym cierpliwie zaczekaj na moment a taczca
para ukae swe serca. Ssiiiuuuuuuuuuu....

Melody Pianissima (Konserwatorium)
Wpierw uruchom wszystkie instrumenty, by gray. Teraz podejd do babki i zagadaj do
niej. Da ci do rozwizania zagadk. Poniewa padaj rne pytania wymieni tylko jeden
przykad. Babka pewnie zagra kawaek na fortepianie, potem zapyta si z jakiej gry on
pochodzi. Odpowied brzmi Super Mario bros. 3. Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi,
zacznie w Ciebie rzuca papierami. Wcignij je, a potem we si za ni.

Shivers (Pokj lokaja)
Wpierw podpal latajcy po korytarzu wiecznik. Gdy jego waciciel zacznie ucieka,
podaj za nim, a do pokoju. W rodku zaczekaj a usidzie, poczym go hapsnij.

Spooky (Podwrko)
Sprowokuj psa, by zacz si za tob ugania. Po chwili ukae si take szkielet.
Wcignij go, a zostanie po nim ko, ktra przycignie z kolei Spookyego. Gdy ten
bdzie zajty, skorzystaj z odkurzacza.

Bogmire (Cmentarz)
Boss drugiej czci domu. Dookoa ciebie bd si pojawia mae i due ciemne duchy.
Posu ci jako amunicja, do strzelania w fioletowego Bogmire'a. Wcignij jednego z
ciemnych duchw, zamieniajc go w kulk, poczym strzel nim w fioletowego ducha.
Gdy go trafisz, bdzie przez chwil oszoomiony. Skorzystaj z momentu, i odbierz mu
cz ycia wcigajc go odkurzaczem. Podobnie jak i w pierwszym przypadku, bdziesz
zmuszony powtrzy akcj kilkakrotnie.

Madame Clairvoya (Pokj wrki)
Po okazaniu jej wszystkich piciu przedmiotw Maria, poprosi ci o przetworzenie jej z
powrotem w obraz. Gdy ukae swe serce, rozpocznij sw robot, nie bdzie si a nadto
szarpa.

Biff Atlas (Siownia)
Obejd go dookoa, i zapukaj w jeden z workw treningowych tak, by ten uderzy w
osika. Traf go tak z kadego worka, w sumie trzykrotnie, by go mc wcign.

Nana (Pokj Nany)
By doprowadzi j do stanu 'wcigalnego', musisz j wpierw trafi trzema kbkami nici
z koszyka. Kolejno jest obojtna, lecz musisz j zwyczajnie trafi, gdy w przeciwnym
wypadku, zniknie ona z pokoju. Jeeli zniknie, bdziesz musia wyj i wej z powrotem
by j ponownie zasta, i powtrzy akcj. Rb to a do skutku. Gdy wreszcie uda ci si j
trafi trzykrotnie, owietl j i rozpocznij wciganie.

Miss Petunia (Druga azienka)
Odso zasony, i strzel w babsztyla lodem, by mc j w nastpnej kolejnoci dorwa
odkurzaczem

Slim Bankshot (Sala Bilardowa)
Taktyka podranienia ducha, by si da schwyta jest, podobna do tej z Nan. Gdy ten
rozbij bile, wcignij je i wystrzel w niego gdy ten bdzie okra st. Powtrz akcje
trzykrotnie, a bdziesz mg go wcign.

Henry and Orville (Pokj bliniakw)
Widzisz wiszce na suficie samolociki? Dmuchajc odkurzaczem, podkr je tak, by
kryy w kko. Jeeli zrobisz to prawidowo, po chwili poka si blinita.
Zaproponuj ci zabaw w 'chowanego'. Wyjd z pokoju, dajc im si ukry, poczym
wejd z powrotem, gdy ci na to pozwol. Po wejciu ujrzysz pudeka, ktrych przedtem
nie byo. Sprbuj wszystkie wcign odkurzaczem. Niektre si nie porusz, a dwa bd
drgay. To wanie w tych trzscych si znajdziesz braci. Gdy to zrobisz, uznaj e ich
okamae, rozpoczynajc walk. Taktyka jest cakiem prosta. Wessij dany pojazd na
ktrym si jedno z rodzestwa znajduje, by w nastpnej kolejnoci mc wcign jego.
To samo powtrz na drugim.

Boolossus (Taras)
Na arenie jest 15 maych boosw, ktre si cz w cao tworzc potnego
Boolossusa. Ten bdzie si za tob ugania w nieskoczono, chyba e nadzieje si na
rg jednego z dwch konio ksztatnych posgw. Spowoduje to jego rozpad na mae
boosy. Wcho szybko element lodu unoszcy si wok jednego z obu koni, poczym ziej
nim na latajce mae boosy. Jeeli trafisz takowego, ten zamarznie i spadnie na ziemie.
Skorzystaj z chwili jak bdzie bezwadny i go wcho. Po czasie, pozostaa cz boosw
ponownie si poczy tworzc Boolossusa. Zwr uwag na fakt, i jeeli przedtem
wchone par z maych boosw, ten wikszy ju bdzie o nie mniejszy. Niestety
bdzie take szybszy. Ponownie naprowad go na rg by pk. Powtarzaj akcj w kko
a do momentu, gdy wchoniesz ostatniego duszka.

Uncle Grimmly (Szatnia)
Podczas awarii prdu, sta frontem do ciany (plecami do reszty pokoju), a zobaczysz
pokojowego ducha. Gdy ten si pokae, zaatakuj go swym odkurzaczem, i wcignij do
rodka.

Jarvis (Studio ceramiczne)
Na pocztku zaopatrz si w element lodu, poczym pogadaj z duchem z niebieskiego
dzbanka. Zaproponuje ci zabaw, polegajc na siedmiokrotnym zamroeniu go, gdy
bdzie wystawia gow losowo z rnych doniczek. W zasadzie musisz go zamrozi za
kadym razem, gdy gow wystawia siedem razy. Gdy tego dokonasz, bdzie si
ukazywa wraz z sercem. Skorzystaj z tego i wcignij go.

Vincent Van Gore (Studio artystyczne)
Nale na ciebie po kolei po trzy duchy z kadego rodzaju. Gdy si ich pozbdziesz,
Vincent wpadnie w depresj i bdziesz mia okazj go schwyta.

Sue Pea (Pokj gocinny)
Pokj bdzie odwrcony do gry nogami. Oblej ko pod sufitem, by nastpnie mc
wcign duszka.

Clockwork Soldiers (Pokj zegarowy)
Po wejciu, uruchom wszystkie zegary, wciskajc przy nich A. Wykonujc to,
sprowokujesz trzech nakrcanych onierzy by ci zaatakowali. Sposb na wygranie
take jest prosty. Nim wcigniesz samego onierza, musisz wcign klucz ktry go
nakrca. Powtarzaj akcj na wszystkich onierzykach dopki nie wygrasz. Jedyne na co
musisz uwaa, to na to by wcigajc jednego, trzyma si z dala od innych.

Sir Weston (Chodnia)
Zaopatrz si w ogie, i podpal ognisko, w lewym grnym rogu pomieszczenia. Ciepo
ogniska, rozmrozi bry lodu, wraz z jej zawartoci, ktr to wcale nie ucieszy. Zacznie
w ciebie rzuca kawakami lodu. Omi je i zaatakuj go ze wszystkich si, ogniem a
nastpnie odkurzaczem.

King Boo (Sekretny Otarz)
Potwr jest w rzeczywistoci mechaniczn imitacj Bowsera, kontrolowan przez krla
Boo. Unikaj atakw stwora, chowajc si za filarami. Staraj si by w cigym ruchu,
gdy stojc w miejscu dasz mu niepotrzebnie szans na celny atak. Gdy rozrzuci po
arenie kolczaste kule, wessij jedn, a nastpnie wystrzel tak by go trafia. Przy trafnym
strzale, wyleci z niego po chwili King Boo, lekko oszoomiony. Skorzystaj z momentu i
zacznij typka wciga. Na pewno nie uda ci si tego dokona za pierwszym bd drugim
razem, gdy ma a 500 HP. Podczas jednego wolnego lotu mona mu zabra mniej
wicej koo 200 HP. Walk staje si z czasem trudniejsza, gdy robot zaczyna fiksowa
biegajc na lepo po arenie, i skaczc gdzie popadnie. Nie radz si zniechca. Jak nie
uda ci si go pokona za pierwszym razem, zawsze za drugim pjdzie ci lepiej.

===============================================================
3 - Pieniki i inne
Luigi's Mansion jest oparte midzy innymi na zbieraniu kasy. Im wicej tym lepiej.
Znajdziesz j pod wieloma postaciami. Bdzie w bilonach, banknotach, sztabkach zota,
perach, krysztaach i diamentach. Rzecz polega na tym, i im wiksz ilo kasy
zbierzesz, tym adniejsz chat dostaniesz po ukoczeniu gry. Powysze duperele
znajdziesz praktycznie wszdzie, poczynajc od doniczek, przez wazony, szafki i inne
tego typu kicze. Poza nimi wystpuj w grze (co prawda okazyjnie) zote myszy i
niebieskie duchy. Na obojga trafi jest ciko, lecz jak ju uda si je wcign czeka ci
w zamian solidne wynagrodzenie.
Z innych przedmiotw, czekaj na ciebie serduszka uzupeniajce braki w yciu, jak i
niepozorne grzybki halucynki, zmniejszajce ci kilkakrotnie. Przy czym napotykajc te
drugie, tracisz jeszcze pieniki i ycie.

===============================================================
4 - Zguby Maria
Poniej wypisaem wszystkie czci ubrania Mario w kolejnoci napotkanej w opisie, i
gdzie je znale.
Mario's hat (Czapka)
Znajdziesz j zagldajc do pralki w pralni.
Mario's letter(List)
W ogrodzie stoi domek dla ptakw. Przeszukaj go, a zaskoczy ci zgubiony list.
Mario's star(Gwiazdka)
Bdc w obserwatorium podejd do lunety, i zerknij przez ni wciskajc A. Po chwili
pokj si przeobrazi, w zasadzie to cz cian zaniknie, i otworzy si przed tob nowa
droga. Wyjd ni i wessij jedn ze spadajcych gwiazd. Dobrze wyceluj w ksiyc, i
wystrzel j w jego kierunku. Gdy ten zostanie trafiony, pokae si nowa droga
prowadzca do gwiazdy.
Mario's glove(Rkawiczka)
Musisz przebrn przez duchy w pomieszczeniu z projektorem, by zgarn podany
przedmiot ze skrzynki.
Mario's shoe(But)
W pokoju z wiszcymi dwoma samolotami, wygraj walk z bliniakami, poczym zgarnij
buta z skrzyni.

===============================================================
5 - Elementy
W grze napotykamy z czasem tak zwane 'elementy'. Dodaj one twemu odkurzaczowi
rne przydatne opcje. W sumie trzy, ktre opisaem je poniej, wedle kolejnoci
spotkania ich w grze. Trzeba jednak zwraca uwag na ich zuycie, na dole ekranu, gdy
po pewnym czasie uytkowania, ich zasb si koczy.

Fire Element Medal - Jak sama nazwa wskazuje, mamy do czynienia z elementem
odpowiedzialnym za ogie. Tutaj podchodz dwie opcje. Pierwsz moesz uywa jako
'flamethrowera', za druga posuy ci bardziej jako strzelanie 'fire ballami'.

Water Element Medal - Ten element jest odpowiedzialny za 'lanie wody'. Drug opcj
moesz strzeli jednym potnym ciosem wodnym(ala fire ball tyle e wodny).

Ice Element Medal - Tak samo jak i w poprzednich przypadkach, tylko pod wode bd
ogie podkadamy ld.

===============================================================
6 - Opis przejcia
The Haunted Masion - Laboratorium
Po strasznej wstawce, wejd schodkami na gr i sprbuj przej przez podwjne drzwi.
Okae si e s zamknite. Po kr po pomieszczeniu dopki nie usyszysz miechu
ducha. Po nim zejd na d i zgarnij upuszczony klucz. Teraz, ponownie pjd do
podwjnych drzwi i otwrz je nowo znalezionym przedmiotem. Spotkasz profesora E.
Gadda, ktry po krtkiej rozmowie w swojej siedzibie da Ci Poltergust 3000 i wyjani e
twj brat zosta porwany przez duchy. Buuu!

Trening
Na pocztku jeste zmuszony przej par pierwszych zada w treningu, by opanowa
podstawy wsysania duchw. Nie bd ich tu opisywa, bo myl e kady z was da sobie
rad. No moe warto wspomnie e gdy si wciga ducha, naley trzyma analog w
kierunku przeciwnym do tego w ktrym duch pod, tak by si nie urwa. Po prostu jak
przy owieniu ryb. Po treningu powr do laboratorium, poczym udaj si do 'Mansion'.

AREA PIERWSZA
Foyer - Hol
Pogadaj z Toadem, i przy drugim podejciu zapamitaj stan gry. Pjd po schodach na
gr i przedosta si przez podwjne drzwi.

Parlor - Salon
Zga wszystkie wieczki, poczym wysuchaj obrazw. Po gadce, zaatakuje ci par
pomaraczowych duchw. Pozbd si ich po kolei, bez paniki. Po wcigniciu
wszystkich, do pokoju powrci wiato, a ty dostaniesz w nagrod skrzyni z kluczem do
nastpnych drzwi. Przejd przez nie.

Anteroom - Pusty pokj
Gdy wejdziesz, zaatakuj ci znane ci ju pomaraczowe, jak i nowe rowe duchy.
Wcignij wszystkich, i po zapaleniu si wiata, pjd dalej do pokoju po lewej.

Wardrobe Room - Szatnia
Tu spotkasz pierwsze trudniejsze duchy. Bd one zielone, i bd rzucay w ciebie
bananami, sprawiajc e gdy si na nich polizgniesz, stracisz pienidze i ycie. Wcignij
je, jak i pomaraczowego, poczym zgarnij odkurzaczem klucz z pki i przejd do
kolejnego pokoju po lewej.

Balcony - Balkon
Pogadaj z grzybkiem, i zasejfuj. Teraz wcz mapk i pjd w stron drzwi, do ktrych
masz klucz. Przejd przez nie, i id do kolejnych, ktre s otwarte. Musisz tu jednak
uwaa gdy cz drzwi, midzy innymi te do ktrych prowadzi cieka monetek, s
sztuczne, i przy prbie ich otworzenia wgniot ci w cian. Prawdziwe drzwi poznasz
po tym i, gdy bdziesz je wciga odkurzaczem, si zatrzs, bd gdy bdziesz sta koo
nich, i wczysz mapk, strzaka bdzie staa koo nich.

Study - Pracownia naukowa
Gdy wejdziesz do pokoju, ujrzysz pierwszego portretowego ducha. Siedzi on na krzele i
czyta jak ksik. Przy zgaszonym wietle wyap moment w ktrym bdzie ziewa,
poczym owietl jego serce i wcignij dziada. W nagrod dostaniesz kolejny klucz
prowadzcy do pokoju obok. Zerknij na mapk i pjd do niego.

Master Bedroom - Sypialnia
Po wejciu, odso zasony i poczekaj a babka pjdzie je z powrotem zasoni, by
zakry dziur w oknie. W momencie gdy bdzie siadaa, bdziesz mia szans j
wcign. To druga 'osoba' pochodzca z obrazu. Gdy j odkurzysz zgarnij klucz, i
pjd do nastpnego, wskazanego przez krtk wstawk, pokoju. Napotkasz tu swojego
pierwszego duego przeciwnika, wic radz przed wejciem do pokoju odnowi sobie
ycie i zasejfowa.

Nursery - Hmm, powiedzmy pokj dziecicy
Gdy wejdziesz, zapukaj w bujanego konika, by Chauncey wyszed z ukrycia. Zgd si
na zabaw, i strzel w niego walajc si po pokoju pik. Gdy to zrobisz dzieciak si
wkurzy i przeniesie was obydwu na pierwsz aren.

Pierwszy Boss - Chauncey
Bdzie to duy kojec, dookoa ktrego bdzie lata wkurzony Chauncey. Taktyka jest
prosta. Z pocztku dzieciak nale na ciebie dwa konie. Gdy bd leciay w twoj stron
zwyczajnie je omi. Po nich wpadnie do kojca lawina piek, z ktrych jedna pozostanie w
kojcu. Wessij j, i strzel w dzieciaka by go oszoomi. Teraz, korzystajc z chwili,
zacznij go wciga odkurzaczem do rodka. Pewnie nie uda ci si tego zrobi za
pierwszym razem, ale po paru podejciach jego licznik dobije zera, i wtedy go
wcigniesz.

Nursery - Pokj dziecicy
Gdy wyldujesz z powrotem w pokoju, zgarnij klucz ze skrzynki. W tym momencie
skontaktuje si z tob doktorek, z proba by powrci do laboratorium. Tutaj, bdziesz
musia przerzuci swoje duchy, przez specjalny transformator z powrotem do obrazw,
koczc pierwszy rozdzia w grze.

AREA DRUGA
Po powrocie do domu, wejd w drzwi na przeciw ciebie. Dziwna blokada powinna
znikn, pozwalajc ci na zwiedzenie dalszej czci domu. Nowym korytarzem, dojd na
sam jego koniec, gdzie napotkasz kolejne drzwi zablokowane moc. Odbij od nich do
drzwi po lewej.

Bathroom - azienka
Duchy w tym pokoju bd ci przy kadej napotkanej okazji apay od tyu. Nie pozwl
im na to, olepiajc je wiatem, ze swojej latarki. Gdy je wcigniesz, wcignij take
klucz z puki nad kiblem, i udaj si do pokoju ktry ten otwiera.

Ball Room - Sala balowa
Napotkasz tu, znanych ci z gier z Mariem, Shy Guyw. By ich pokona, musisz zacz
od wcignicia ich masek, potem dopiero ich. Powtarzaj ten trick dopki nie zmieciesz
wszystkich. Teraz zmierzysz si z taczca par. W momencie gdy si pojawi i skoni
ku sobie, bdziesz mia okazje ich olepi i wcign. Po wygranej zgarnij klucz, do
otworzenia drugich drzwi w tym pokoju.

Storage Room - Magazyn
Z pocztku wcignij duszki by owietli pierwsz cz pomieszczenia. Gdy bdziesz
mia je z gowy wcinij przycisk w cianie po lewej stronie pokoju by j przesun dalej.
W ju powikszonym pokoju, wcignij plakat z napisem 'Danger', poczym wcinij nowo
odkryty przycisk. Otworzy on klap na rodku pokoju, z pod ktrej wyleci 50 boosw.
Przestrasz si twego odkurzacza i natychmiast si zmyj. W tym momencie odezwie si
do ciebie doktorek, tumaczc kim one s, i jak je naley odnale. Rzecz jest cakiem
banalna. Gdy wchodzc do jakiego pokoju wiateko na twym GBH bdzie palio si na
to, to znaczy e znajdziesz w nim jednego z boosw, jeeli na niebiesko, to ten pokj
jest czysty. Warto zwrci uwag na fakt i boosy, uciekajc przed tob mog zmienia
pokoje. Bdc z powrotem w domu, odwied pokoje ktre ju przedtem oczycie w
celu wyapania w nich kitrajcych si boo. W sumie jest ich w tym momencie gry piciu.
Po wcigniciu jednego zawsze bdziesz mia moliwo od rki zasejfowa. Gdy
bdziesz ich mia z gowy, pjd do nowo otwartego pomieszczenia koo azienki. Od
teraz, wcigaj w kadym pomieszczeniu przy wieccym si tym wiateku boosy.

Washroom - Ubikacja
Spotkasz tu paczcego Toada, mwicego e przed chwil spuci w kiblu co bardzo
wanego. Otwrz go by zebra klucz i zasejfuj. Teraz pjd do nowego pokoju.

Fortune Teller's Room - Pokj wrki
Spotkasz tu wan w przyszoci Madame Clairvoya, lecz pki co nie musisz z ni
rozmawia. Przejd przez drzwi do pokoju po prawej.

Mirror Room - Lustrzany pokj
Tu po wejciu, zaatakuje ci par niewidzialnych duchw. Korzystajc z lustra, gdzie z
kolei bd widoczne, wcignij je do swego odkurzacza. Po wygranej owietlisz pokj i
pojawi si skrzynka. Zgarnij z niej "Fire Element Medal" i wysuchaj sw doktorka.
Teraz moesz nie tylko wciga powietrze, ale take sia zgroz ziejc ogniem. Zapal
wszystkie wiece i powr do poprzedniego pokoju.

Fortune Teller's Room - Pokj wrki
Tu take zapal wszystkie wiece, poczym zgarnij klucz z filara. Zerknij na mapk, do
ktrego pokoju powiniene si uda i tam powdruj.

Laundry Room - Pralnia
Z pocztku pokonaj duszki, poczym otwrz skrzyni i wessij jej zawarto. Teraz
podejd do pralki, wcinij A, i zgarnij "Mario's hat". Gdy to zrobisz wyjd na korytarz i
odnajd latajcy wiecznik. Zapal go, a pojawi si trzymajcy go duch. Zacznie on
ucieka. led go, a dotrzesz do pokoju gdzie duch si zatrzyma by odsapn.

Butler's Room - Pokj lokaja
Gdy ten bdzie odpoczywa, owietl go i wcignij. Gdy to zrobisz pokae si skrzynka z
kluczem. Zgarnij go i rozejrzyj si po pokoju. Tu obok papieru toaletowego, znajdziesz
ma mysi jam. Przeszukaj j GBH wciskajc A. Gdy to zrobisz, jamka zacznie zasysa
powietrze. Schowaj GBH, i daj si wcign.

Hidden Room - Ukryty pokj
Wyldujesz w pierwszym z dwch ukrytych pomieszcze w grze. By z niego wyj
cyknij sobie w lustrze 'fotk', bd ponownie daj si wcign przez mysi dziurk.
Pootwieraj tu skrzynie bdc zaopatrzonym w flamethrowera, gdy wylec z nich duszki,
ktre naley przed zapaniem pomczy ogniem. Gdy zaatwisz je wszystkie, zapal si
wiata i pojawi si skrzynia pena pienidzy. Oskub cay pokj ze wszystkiego czego si
da i wyjd. Udaj si do drzwi do ktrych prowadzi ci klucz.

Conservatory - Konserwatorium
Hehe, przed wami wyjtkowo nostalgiczny pokj. Czemu? Zapukaj w wszystkie
instrumenty a si dowiesz. Gdy muzyka bdzie pyna, podejd do pianina i zagadaj z
duchem. Zagra ci melodi, po ktrej zostaniesz zapytany w jakiej grze ona brzdkaa. Jak
kto nie wie, podpowiem e w NESowym hicie Super Mario Bros. 3. Ujrza on ostatnio
wiato dzienne w wersji na GBA, a przedtem w gonym Super Mario Allstar na
SNESie. Mniejsza z tym. Po udzieleniu jej poprawnej odpowiedzi, zaproponuje ci walk
z jej muzycznymi arkuszami. Wcignij je odkurzaczem. W momencie gdy wcigniesz
wszystkie, babka ujawni swe serce, dajc ci moliwo schwytania jej. Po robocie zgarnij
klucz ze skrzynki i pjd do nowego, wskazanego na mapie, pokoju.

Dining Room - Jadalnia
Hehe, napotkasz tu wyjtkowo grubego i godnego typa. Taktyka, chod nie banalna, jest
prosta. Z pocztku zapal wszystkie wiece na stole, by grubas si pokaza. Gdy tak si
stanie, wessij cze galarety lecej na stole. Gdy to zrobisz, poka si dwaj kelnerzy
nioscy mu dokadk. Ich take wessij, poczym wcignij kolejn cz ara, i tak trzy
razy. Gdy bdzie mia pusty talerz, z deka si wkurzy i pocznie w ciebie rzuca
ognistymi kulami. Unikaj jego ciosw, i atakuj gdy si zmczy. Po pewnym czasie
powinno ci si uda wygra. Po wygranej zgarnij hajs ze skrzynki, zwied regay i pjd
dalej do pokoju po lewej.

Kitchen - Kuchnia
Na pocztku pokonaj duszka z lodwki, poczym wyjmij ze skrzynki "Water Element
Medal". Dziaa ona tak samo jak jej odpowiednik ogniowy, tyle e lejesz z odkurzacza
wod. Gdy go zgarniesz, uzupenij ycie i przejd przez drzwi.

Boneyard - Podwrko
Podejd ze zgaszonym wiatem do psa, i sprowokuj go by gania ci po ogrodzie. W tym
czasie powinien pokaza si kocisty duch. Olej psa, i pokonaj ducha kociotrupa. Gdy to
zrobisz pojawi si na rodku ko, ktra zwabi do siebie psa. Gdy ten bdzie ni zajty,
bdziesz mia okazj go wcign. Proponuje ci teraz pj odnowi ycie i zasejfowa,
gdy w nastpnym 'pomieszczeniu' bdzie czyha na ciebie drugi boss. Gdy ju bdziesz
z powrotem, powtrz akcje z mysi dziurk, na budzie od psa. Daj si wcign a
wyldujesz na cmentarzu.

Graveyard - Cmentarz
Pokr si troch, dopki nie zjawi si trzy duszki. Wcignij wszystkie po kolei, odnw
ycie, poczym podejd do pooonego na skarpie grobu. Napotkasz tu drugiego bossa,
ktry przeniesie ci na aren walki.

Drugi Boss - Bogmire
Bdzie ona okrgiem, porodku ktrego bdziesz biega. Dookoa ciebie bd si
pojawia mae i due ciemne duchy. Posu ci jako amunicja, do strzelania w
fioletowego Bogmire'a. Wcignij jednego z ciemnych duchw, zamieniajc go w kulk,
poczym strzel nim w fioletowego ducha. Gdy go trafisz, bdzie przez chwil
oszoomiony. Skorzystaj z momentu, i odbierz mu cz ycia wcigajc go
odkurzaczem. Podobnie jak i w pierwszym przypadku, bdziesz zmuszony powtrzy
akcj kilkakrotnie. Po wygranej wyldujesz z powrotem na cmentarzu.

Graveyard - Cmentarz
Wyjmij klucz ze skrzyni, i pozwl doktorkowi przela nowo zapane duchy w obrazy.
Zapamitaj stan gry, i powr do przekltego domu, by rozpocz zwiedzanie trzeciej
czci domu.

AREA TRZECIA
Zacznij od zdjcia magicznej bariery na drzwiach z drugiej czci domu. Wyjdziesz
przez nie di ogrodu. Oczy teren z duszkw. Gdy to zrobisz, zapukaj w domek dla
ptaszkw, by zdoby "Mario's letter". Po tym zapukaj do trzscego si WC od boku, by
ujrze w nim Toada. Uspokj go, i zasejfuj. Teraz zejd na sam d studni, i pjd w
prawo. Po wstawce, wr si do drabiny, wessij ducha, i zgarnij klucz. Sprawd na mapie
gdzie ci prowadzi, i pod ogrodem do danego miejsca.

Rec Room - Siownia
W rodku ujrzysz ducha podnoszcego sztang. Obejd go dookoa, i zapukaj w jeden z
workw treningowych tak, by ten uderzy w osika. Traf go tak z kadego worka, w
sumie trzykrotnie, by go mc wessa. Po wygranej, dostaniesz skrzynk z hajsem. Zbierz
go poczym wejd na tam do biegania. Po chwili biegania wyleci z niej klucz, dziki
ktremu nie bdziesz zmuszony biega dookoa przez ogrd. Zaopatrz si w wod, i
wejd po schodach na gr. Tutaj uga ponce drzwi, poczym wejd do rodka.

Tea Room - W zasadzie kolejna jadalnia
Pozbd si obydwu duszkw, poczym wejd na znak wrzucajcy ci na sufit. Chodzc
do gry nogami po suficie, znajd kolejny znaczek, zrzucajcy ci na st. Podejd do
skrzyni i wyjmij z niej "Ice Element Medal". Wysuchaj sw doktorka, i wyjd z pokoju.
Zaopatrz si w pomie, poczym wr w to samo miejsce i przejd przez drzwi. Tutaj
podaj na d korytarzem, i wejd do otwartych drzwi. Jeeli nie bdziesz wiedzia ktre
to, proponuje sprawdzi na mapce.

Astral Hall - Eee, poprostu Astral Hall
Podpal wszystkie wiece, poczym pokonaj duszkw. Po przywrceniu wiata, przejd
przez drzwi po prawej.

Observatory - Obserwatorium
Wpierw podejd do lunety, i zerknij przez ni wciskajc A. Po chwili pokj si
przeobrazi, w zasadzie to cz cian zaniknie, i otworzy si przed tob nowa droga.
Wyjd ni i wessij jedn ze spadajcych gwiazd. Dobrze wyceluj w ksiyc, i wystrzel j
w jego kierunku. Gdy ten zostanie trafiony, pokae si nowa droga prowadzca ci do
"Mario's star". Zgarnij j i powr na korytarz. Pjd na gr, i w lewo, do otwartych
drzwi.

Washroom - Druga Ubikacja
Zaopatrz si w wod, i pozbd si ni duszka. Zbierz ze skrzynki pieniki, wyjd z
powrotem na korytarz i, bdc wyposaonym w ld, wejd do drzwi powyej.

Bathroom - Druga azienka
C, nieadnie wchodzi bez pukania do zajtej azienki, a tym bardziej podglda
'osob' korzystajc z niej. Odso zasony, i strzel w babsztyla lodem, by mc j w
nastpnej kolejnoci dorwa odkurzaczem. Gdy pojawi si skrzynka, zgarnij klucz i
zasejfuj. Powr w to samo miejsce, i wejd w drzwi naprzeciw azienki.

Nana's Room - Pokj Nany
Spotkasz tu dziergajc jakie wdzianko babci. By doprowadzi j do stanu
'wcigalnego', musisz j wpierw trafi trzema kbkami nici z koszyka. Kolejno jest
obojtna, lecz musisz j zwyczajnie trafi, gdy w przeciwnym wypadku, zniknie ona z
pokoju. Jeeli zniknie, bdziesz musia wyj i wej z powrotem by j ponownie zasta,
i powtrzy akcj. Rb to a do skutku. Gdy wreszcie uda ci si j trafi trzykrotnie,
owietl j i rozpocznij wciganie. Powtrz je w razie potrzeby parokrotnie poczym we
klucz ze skrzyni. Majc dwa klucze, pjd wpierw do pokoju, do ktrego prowadzi
wczeniej zdobyty klucz. Jest on na pierwszym pitrze.

Billiards Room - Sala bilardowa
Hehe, te chciabym mie taki pokj w moim domu. Mniejsza z tym. Taktyka
podranienia ducha, by si da schwyta jest, podobna do tej z Nan. Gdy ten rozbij bile,
wcignij je i wystrzel w niego, gdy bdzie okra st. Powtrz akcje trzykrotnie, a
bdziesz mg go wcign. Po wygranej, przejd do kolejnego pokoju przez drzwi po
prawej.

Projection Room - Pomieszczenie z projektorem
Wpierw podejd do rzutnika i uruchom go wciskajc przy nim A. Zaczn ci atakowa
niewidoczne duchy. Niewidoczne tylko pozornie, gdy wida ich cienie na cianie.
Pozbd si ich i zgarnij ze skrzynki "Mario's glove". Zerknij na mapk i pjd do
pokoju na drugim pitrze by zerkn do nowego pokoju.

The Twins' Room - Pokj bliniakw
Widzisz wiszce na suficie samolociki? Dmuchajc odkurzaczem, podkr je tak, by
kryy w kko. Jeeli zrobisz to prawidowo, po chwili poka si blinita.
Zaproponuj ci zabaw w 'chowanego'. Wyjd z pokoju, dajc im si ukry, poczym
wejd z powrotem, gdy ci na to pozwol. Po wejciu ujrzysz pudeka, ktrych przedtem
nie byo. Sprbuj wszystkie wcign odkurzaczem. Niektre si nie porusz, a dwa bd
dygotay. To wanie w tych trzscych si znajdziesz braci. Gdy to zrobisz, uznaj e ich
okamae, rozpoczynajc walk. Taktyka jest cakiem prosta. Wessij dany pojazd na
ktrym si jedno z rodzestwa znajduje, by w nastpnej kolejnoci mc wcign jego.
To samo powtrz na drugim. Gdy wygrasz pojawi si skrzynia, z zawartym w rodku
"Mario's shoe". Bdzie to ostatnia z czci zgubionych przez Maria. Pjd teraz ze sw
kolekcj do wrki, u ktrej ju kiedy przez chwil bye.

Fortune-teller's Room - Pokj wrki
Sta na przeciwko krysztaowej kuli, i cyknij fotk, sercu Madame Clairvoya, by ta si
przed tob ukazaa. Zagadaj z ni, pokazujc kolejno znalezione przedmioty. Przy
kadym usyszysz ciekaw historyjk. Po usyszeniu wszystkich, powie ci e jej rola
zostaa speniona, i poprosi ci by j wcign odkurzaczem. Nie bdzie to trudne, gdy
kobieta nie bdzie stawia oporu. Po robocie, zgarnij klucz ze skrzyni, zaopatrz si w ld,
i pjd do nowo otwartego pokoju na poddaszu.

Safari Room - Pokj Safari
Z pocztku pozbd si upierdliwych i nie nalecych do najatwiejszych, duchw. Po
wygranej, zgarnij klucz i odblokuj drzwi. Stop! Teraz, wejd z powrotem do pokoju,
odnw sobie ycie, by mie 100HP, i zasejfuj. Gdy bdziesz mia to za sob, a na
liczniku bdziesz mia wicej ni 20 boosw wcznie, powr do nowo otwartych drzwi.
Za nimi bdzie korytarz, na ktrego kocu stoj drzwi prowadzce na balkon z trzecim
bossem.

Balcony - W zasadzie Taras
Podejd do gromadki boosw, i obejrzyj wstawk. Tu po niej zostaniesz przeniesiony na
trzeci aren.

Trzeci Boss: Boolossus
Walk mona zaliczy do jednej z tych trudniejszych. Sprawa wyglda w nastpujcy
sposb. Na arenie jest 15 maych boosw, ktre si cz w cao tworzc potnego
Boolossusa. Ten bdzie si za tob ugania w nieskoczono, chyba e nadzieje si na
rg jednego z dwch konio ksztatnych posgw. Spowoduje to jego rozpad na mae
boosy. Wcho szybko element lodu unoszcy si wok obu koni, poczym ziej nim na
latajce mae boosy. Jeeli trafisz takowego, ten zamarznie i spadnie na ziemie.
Skorzystaj z chwili jak bdzie bezwadny i go wcho. Po czasie, pozostaa cz boosw
ponownie si poczy tworzc Boolossusa. Zwr uwag na fakt, i jeeli przedtem
wchone par z maych boosw, ten wikszy ju bdzie o nie mniejszy. Niestety
bdzie take szybszy. Ponownie naprowad go na rg by pk. Powtarzaj akcj w kko
a do momentu, gdy wchoniesz ostatniego duszka. Po wygranej powrcisz na balkon.

Balcony - Taras
Zgarnij klucz ze skrzyni, odwied doktorka, w celu dalszego przerzucenia nowej
zdobyczy na obrazy, i powr do rezydencji.

AREA CZWARTA
Ldujc z powrotem z rezydencji, dojd ponownie na balkon. Tutaj, podejd do jeszcze
zamknitych drzwi i je otwrz. Nastpi wstawka, podczas ktrej piorun uderzy w dom,
wyczajc prd. Pomijajc fakt, i wszdzie powrc niechciane duchy, bdziesz musia
si wrci na sam pocztek domu, w miejsce gdzie zawsze rozpoczynasz gr. Bdc tu,
wejd po schodach na gr, i przejd przez podwjne drzwi do kolejnego pokoju.
Poznajesz? Bye tu na samym pocztku gry. Mi pokj i id dalej, a do tego, tu przed
balkonem z Toadem.

Wardrobe Room - Szatnia
Sta frontem do ciany (plecami do reszty pokoju), a zobaczysz pokojowego ducha. Gdy
ten si pokae, zaatakuj go swym odkurzaczem, i wcignij do rodka. Zgarnij klucz.
Teraz moesz wyj, i wrci do gwnego pokoju z yrandolem. Przejd przez dolne
podwjne drzwi i pjd korytarzem w prawo. Pod koniec przejd przez kolejne drzwi,
zejd schodami na d, i tu przejd przez jeszcze jedne drzwi.

Breaker Room - Pomieszczenie z wcznikiem prdu.
Na grnej cianie znajdziesz wcznik prdu. Podejd do niego, a Luigi przywrci prd
do domu. Zgarnij ze skrzynki klucz, wyjd z pokoju, i wejd do kolejnego na przeciwko.

Cellar - Piwnica
Hoho, napotkasz tu istny burdel. Pozbd si grek piasku lecych na ziemi, jak i
napastujcych ci duchw, poczym zgarnij klucz i wyrusz w stron balkonu. Na nim
przejd ponownie przez fatalne drzwi, a nastpnie przejd przez drzwi po prawej na dole
korytarza.

Phone Room - Pokj z telefonami
Sprawd z pocztku obie skrzynie, i pokonaj ich zawarto. W nagrod dostaniesz
skrzyni pen pienidzy. Zgarnij jej zawarto, i przejd dalej, przez drzwi pooone na
grnej cianie.

Clockwork Room - Pokj z zegarami
Po wejciu, uruchom wszystkie zegary, wciskajc przy nich A. Wykonujc to,
sprowokujesz trzech nakrcanych onierzy by ci zaatakowali. Sposb na wygranie
take jest prosty. Nim wcigniesz samego onierza, musisz wcign klucz ktry go
nakrca. Powtarzaj akcj na wszystkich onierzykach dopki nie wygrasz. Jedyne na co
musisz uwaa, to na to by wcigajc jednego, trzyma si z dala od innych. Po wygranej
bitwie, otworzy si rodkowa para drzwiczek. Uzupenij swe ycie i wejd do nich. W
rodku jest winda, ktra wyprowadzi ci na dach chaupy.

The Roof - Dach
Z pocztku pozbd si Shy Guyw. Moesz ich wcign zwyk metod, odsysajc im
wpierw maski, bd drug metod, spalajc ich ogniem zapoyczonym z ogniska. Gdy
si ich pozbdziesz, ukae si jeszcze par typkw sabych na ogie. Pozbd si
wszystkich, poczym zgarnij klucz ze skrzyni na lewym kominie. Teraz wejd po drabinie
na drugi komin, i wpadnij do rodka.

Sealed Room -Zamknity pokj
C, rzecz przypomniaa mi sawn komnat bursztynow, z t rnic, e ta jest zota.
Pozbd si wszystkich duszkw, poczym zajmij si powikszaniem zasobu swojego
portfela, i zgarnij klucz do Sitting Room. Gdy ju zbierzesz ca kas jaka na ciebie
czekaa, wessij przecierado przysaniajce lustro, poczym pstryknij mu fotk by wrci
do gwnej komnaty. Zasejfuj, i pjd do pokoju otwieranego przez klucz ktry znalaze
na kominie.

Armory - Zbrojownia
Uwaaj na zbroje rycerskie, gdy niektre po dotkniciu opuszcz swoje miecze na
ciebie. Co prawda, nie w kadym z nich jest ukryty duch, lecz by znale je wszystkie,
bdziesz zmuszony zapuka do kadego. Pozbd si wszystkich, zgarnij klucz, i przejd
przez grne drzwi.

Ceramics Studio - Studio ceramiczne
Na pocztku zaopatrz si w element lodu, poczym pogadaj z duchem z niebieskiego
dzbanka. Zaproponuje ci zabaw, polegajc na siedmiokrotnym zamroeniu go, gdy
bdzie wystawia gow z losowo z rnych doniczek. W zasadzie musisz go zamrozi za
kadym razem, gdy gow wystawia siedem razy. Gdy tego dokonasz, bdzie si
ukazywa wraz z sercem. Skorzystaj z tego i wcignij go. W nagrod dostaniesz skrzyni
z ma fortun. Pamitasz klucz ktry zdobye w poprzednim pokoju? Pjd do drzwi
ktre nim otwierasz.

Pipe Room - Pokj z rurami
Po pokonaniu duszkw, zamro zielon ma by mc doj do czerwonego pokrta.
Wcinij przy nim A, by zakrci wod pync z sufitu. Po chwili pokae si skrzynia z
kolejnym kluczem. Zgarnij go i pjd do drzwi tu obok, przy ktrych si nim posuysz.

Cold Storage - Chodnia
Zaopatrz si w ogie, i podpal ognisko, w lewym grnym rogu pomieszczenia. Ciepo
ogniska, rozmrozi bry lodu, wraz z jej zawartoci, ktr to wcale nie ucieszy. Zacznie
w ciebie, rzuca kawakami lodu. Omi je i zaatakuj go ze wszystkich si, ogniem a
nastpnie odkurzaczem. Gdy bdziesz go mia z gowy, zgarnij klucz, i kontynuuj
rozgrywk.

Sitting Room - Pokj do siedzenia?
Dosta si do niego kluczem zdobytym w Sealed Room. Zapal wszystkie wiece i
pokonaj duchy by przej dalej.

Guest Room - Pokj gocinny
Pokj bdzie odwrcony do gry nogami. Oblej ko pod sufitem, by nastpnie
wcign duszka. Po pierwszym sukcesie, wyjd i wejd z powrotem do pokoju, by
ujrze go w normalnej formie. Zgarnij zawarto skrzynki i pod na wysze pitro.

The Artist's Studio - Studio artystyczne
Napotkasz tu podrbk, bardzo znanego malarza. Nale na ciebie po kolei po trzy duchy
z kadego rodzaju. Gdy si ich pozbdziesz, Vincent wpadnie w depresj i bdziesz mia
okazj go schwyta. Po wygranej wypadnie klucz z jego najnowszego dziea,
namalowanej skrzyni. Bdzie to ostateczny klucz w tej grze prowadzcy do gwnego
bossa.

Radz, ci wpierw uzupeni braki w HP i zasejfowa. Jeeli jeszcze nie zapae
wszystkich 50 boosw, take moesz (cho nie musisz) to zrobi. Ostatni z rzeczy ktre
mog poleci jest przejcie si po caym domu, w celu wessania wszystkiego co si da w
poszukiwaniu zotych sztabek, lub jakich banknotw. Gdy bdziesz pewien e zrobie
wszystko co naley do twych obowizkw, ponownie zasejfuj, i wybierz si na
ostateczn walk, pokrconym korytarzem w piwnicy.

Secret Altar - Sekretny otarz
Podejd do King Boo i wysuchaj jego da. Gdy skoczy gada, zostaniesz wcignity
na ostatni aren, i zarazem kocow walk w tej grze.

Czwarty i ostatni Boss: Bowser?
Pozory potrafi myli. Potwr jest w rzeczywistoci mechaniczn imitacj Bowsera,
kontrolowan przez krla Boo. Unikaj atakw stwora, chowajc si za filarami. Staraj si
by w cigym ruchu, gdy stojc w miejscu dasz mu niepotrzebnie szans na celny atak.
Gdy rozrzuci po arenie kolczaste kule, wessij jedn, a nastpnie wystrzel tak by go
trafia. Przy trafnym strzale, wyleci z niego po chwili King Boo, lekko oszoomiony.
Skorzystaj z momentu i zacznij typka wciga. Na pewno nie uda ci si tego dokona za
pierwszym bd drugim razem, gdy ma a 500 HP. Podczas jednego wolnego lotu
mona mu zabra mniej wicej koo 200 HP. Walk staje si z czasem trudniejsza, gdy
robot zaczyna fiksowa biegajc na lepo po arenie, i skaczc gdzie popadnie. Nie radz
si zniechca. Jak nie uda ci si go pokona za pierwszym razem, zawsze za drugim
pjdzie ci lepiej. W momencie wessania Krla Boo, koczysz gr. Gratuluje!

W zalenoci od czasu ukoczenia gry, iloci zebranych pienikw i wielu innych
bodcw, czeka ci w nagrod odpowiedni prezent...

Jeeli grasz na wersji Europejskiej bd Australijskiej - PAL, to moesz sprbowa
przej j ponownie na opcji "Hidden Mansion", ktra udostpnia si po jednokrotnym
ukoczeniu gry na "Mansion".

===============================================================
7 - Podzikowania i zezwolenia
Na pocztku chciabym wyrazi sowa uznania wobec najlepszego producenta
wszechczasw, Shigeru Miyamoto. Za samo podjcie si stworzenia tak ryzykownej
produkcji jak ta, nale si sowa uznania. Szkoda e gra nie zostaa doceniona przez
recenzentw, ale zarazem myl e u kadego wielbiciela Nintendo, znajdziemy jej
egzemplarz. Czego zego ktokolwiek o niej nie powie, dla mnie zawsze bdzie gr wiele
znaczc, gdy bya pierwsz na ktrej na Cubie graem... pamitnej daty 16 kwietnia
2002 roku na standzie w Ultimie.

W tej chwili zezwolenie do wykorzystania powyszego tekstu maj:
http://www.Game-Guide.pl/

Jeeli jeste zainteresowany umieszczeniem tego opisu na swojej stronie, prosz wpierw
o e-mail, z konkretnymi zamiarami, w przeciwnym razie bd zmuszony do surowszych
krokw.
===============================================================
8 - Zakoczenie
Jeeli ktry z was, zauwayby jaki bd, lub niedopatrzenie
czego z mojej strony, bybym wdziczny za maila (Kgodziejewski@op.pl)

Koniec Pliku

    • Którą odsłonę Super Smash Bros. 4 kupisz?


    • Wersję na 3DSa67% [2 głosy]
    • Wersję na WiiU33% [1 głos]
    • Kupię obie!0% [0 głosów]
    • Nie kupie żadnej0% [0 głosów]
  • 3 Głosów
    Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
    Rozpoczęto: 11.04.2014

    Archiwum ankiet
  • Aktualnie jest 0 użytkowników i 2 gości
  • Użytkownicy:
    Obecnie na stronie znajdują się:

    • Zarejestrowanych użytkowników: 373
      Najnowszy użytkownik: happyleila
    
      THEOCRACY - Cofnij się w czasie! Zelda Central Mary
    Copyright (c) Mario City 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone!
    Mario is © Nintendo. Nintendo properties are trademarks of Nintendo.
    Grafikę na stronę wykonała Marta Fleter